Koulutuspalaute

Tiimikoulutusten koulutuspalaute 2025

Jokainen koulutustiimi täyttää ja palauttaa koulutuspalautteen mahdollisimman nopeasti koulutuksen loputtua. Älä kirjoita koulutuspalautteeseen henkilötietoja.

"*" näyttää pakolliset kentät

Osallistujat

Kirjaa poisjääneet kouluttajat, jotka edelleen näkyvät nettisivuilla.

Runko, ohjelma ja aikataulu

Arvioi rungon, aikataulun ja ohjelman onnistuneisuutta asteikolla 1-5. 1 = hirmu huono ja 5 = huippuhyvä. Kirjoita tarkempi palaute tekstikenttään. Molemmat ovat pakollisia.
Toimiko rungon aikataulutus? Mille ohjelmille pitäisi olla rungossa enemmän aikaa, mille vähemmän? Teittekö muutoksia aikatauluun ja miten ne toimivat?
Olivatko ohjelmien vetotavat toimivia ja helposti ymmärrettäviä? Toimivatko ohjelmat käytännössä? Löytyikö rungosta tarvittava määrä informaatiota ohjelman vetämiseen?
This field is hidden when viewing the form
Tähän kuvaus et mitkä matskut tarkalleen kyseessä
Jos keksitte tiettyyn ohjelmaan niin hyvän vetotavan, että haluaisitte siitä maininnan runkoihin tai nettisivuille ideavarastoon, kertokaa siitä tässä.

Koulutuksen onnistuneisuus

Arvioi numeroin ja kirjoita tarkempi palaute tekstikenttään. Molemmat ovat pakollisia.
Arvioi tavoitteiden toteutuminen koulutuksessa. 1 = ei toteutunut lainkaan 5 = toteutui erinomaisesti
Jäikö jokin tavoite toteutumatta? Miksi? Olivatko koulutuksen tavoitteet selkeitä?
Arvioi koulutuksen kuormittavuus. 1 = ei lainkaan kuormittava 5 = todella kuormittava
Mikä vaikutti kuormittavuuteen?

Koulutuksen puitteet

Palautetta kokista ja ruoasta (ruoan monipuolisuus ja eri ruokavalioiden huomioon ottaminen, ruoan maittavuus, keittiön siisteys ja aikataulussa pysyminen, muuta?)
Onko koulutuspaikan yleisestä varustelutasosta (sauna, keittiö, siivousvälineet yms.) huomautettavaa? (Muistakaa kysyä kokilta keittiön varustelutasosta)
Onko paikka- tai yhteiskuljetustiedoissa muuta huomautettavaa tai päivitettävää? (Kertokaa tässä muuttuneet ja puuttuvat tiedot, kiitos!)

Kiitos palautteestasi >:3